niedziela, 25 listopada 2007

niekohelet

życie wspólnotowe niesie wiele zysków istocie ludzkiej, bowiem robota przeprowadzona metodą grupową ma więcej szans na odniesienie sukcesu, niż praca w trybie indywidualnym. również porażki, na które się narażają osobniki ludzkie, są łatwiejsze do przezwyciężenia przy pomocy kooperatora lub komrada, niż kiedy się styka z nimi ów osobnik w pojedynkę. przeżywanie zbyt wielu doświadczeń w życiu indywidualnie, powoduje wewnętrzną rozterkę i odczucie pustki egzystencjalnej, które powoduje także dolegliwości fizyczne, objawiające się na przykład w marznięciu stóp w nocy lub bólu głowy od zbyt wielkich ilości wypalanych papierosów dla neutralizacji owego stresu...

3 komentarze:

MARTA W. pisze...

Świetnie przerobiony Kohelet. Zwłaszcza podobała mi się neutralizacja stresu, wewnętrzna rozterka i odczucie pustki egzystencjonalnej...

hania pisze...

dzięki! mi też się spodobało, chociaż bałam się strasznie zaczynać)) te skarpetki mnie wyratowali))

DPN pisze...

Uśmiałam się! Z fantazją przerobione!